Mycket salt. Jag menar starkt.

Det finns så mycket jag skulle vilja skrika ur mig. Fick släppa lite på trycket för några dagar sen. Mår relativt bra efter det, men har inte fått chans till återfall än så den slutliga diagnosen får vänta.

Var på
sex-party i går. Det var nice. Inte haft så roligt på flera veckor. Jag skrattade! På riktigt! Det är lite ovanligt. Syster vart väldigt väldigt nyfiken på vad jag har handlat. Men eftersom jag har dåligt minne (på riktigt) och jag inte är säker på hur jag ska presentera riktigt allt för alla inblandade än (Olles flickvän fick ju en "klänning" i julklapp förra året) så kan jag inte avslöja någonting.
Inget.

Ganska skönt att ha någon som vill umgås med en. Sen är det lite synd att det finns de som inte riktigt vill umgås...

Lista:
1. Tillit.

Jag lever efter den listan. Den behöver inte vara längre. Den kan leda till andra punkter på andra människors listor men min lista blir aldrig längre än så. Feel free to prove me wrong.


Ingen läser. Ingen bryr sig. Ingen vet.
Men
jag saknar Jennifer.
På alla sätt.
Jag gillar att prata över telefon, men jävlars så jag saknar de där ögonen.

***Update 3 min. senare****

Jag kan inte sova och klockan är 04:16. Fan också. I'm being mind-fucked!

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits