Retro

Åk inte hem syrran. Du har inte tagit ett dåligt beslut på ett helt år (eller lite drygt, jag räknar inte). Ta inte ett dåligt beslut nu.
Du kan fråga vem som helst. Sverige är inte all that great. Vad du än tror att ngåot (jag gissar att det egenltigen är någon) kan göra för dig här. Så är det inte. Sätt dig själv i första rummet. Helvide. Jag kan räkna upp ett gäng personer som är avundsjuka på dig (jag inräknad).

Från det ena till det andra. Lyssnar på River Deep Mountain High i ett antal versioner. Mitt band som bara ska spela bra låtar ska spela den här.

Åk. Inte. Hem. Sofie.
(kom inte på en länk för sista där... Point is: Det är tråkigt och sugigt hemma. Varför tror du jag inte är hemma?)

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits