30 timmars illamående

Jo. Nu börjar nedräkningnen. Komer ni ihåg den förra? Den gladdes jag över. Den här däremot är den absolut värsta nedräkningen jag varit med om. Men som jag alltid säger till alla andra: Alla situationer du befinner dig i har du själv försatt dig i och är ditt eget ansvar att ta dig ut ur.

Om vi ska blicka lite längre fram än till det absolut dötrista Torsdag så kan vi blicka till den absolut jätteroliga Torsdagen. Den som börjar vid fyra-tiden. Då ska jag intaga starka drycker och spela spel som det aldrig spelats förr. Är jag ledsen är det för att trösta mig, är jag glad är det för att fira.
Och på Fredag är det fest. Vilket jag på ett alldeles förträffigt sätt fick reda på idag.
För i dag i brevlådan dök ett hemmagjort brev upp som var adresserat "Till Roger & Per". Per läste högt och innan han hann läsa klart hade jag reagerat på en grej. Pojken som skrivit brevet hade refererat till .smoersex och att de skulle "vara fulla som Larsar ännu en gång!". Detta fick mig att reagera eftersom den enda gången jag hört detta tidigare var när jag själv
skrev det för längesedan
Mycket lustigt tänkte jag. Men när Per läste slutet framkom det att någon tydligen sitter och lusläser min blogg. Hur denna människa hittat hit eller om det bara var nyss nämnda inlägg han läst är för mig oförståerligt, men jag är glad att någon utböling hittat hit *blinkarlitemedenaögatsmiley*.

Kommer bli mycket intressant. Men om personen i fråga läser min blogg så tackar jag (och Per) härmed ja till inbjudan. Vi ska försöka hitta dit så gott vi kan.

*försöker andas lungt*

Bara några få timmar kvar. Jag vill verkligen inte genomlida sån här skit. Varför hamnar jag ändå alltid i dessa situationer? Svar/lösning på probelemet mottages tacksamt och belönas med
What. Ever. You. Wish. For.
Inga undantag!

Lev väl! Jag gör det snart!

Kommentarer:
Postat av: Wärner

Hejsan, kan bara för sakens skulle meddela att vi var tre smoerklickar som skrev detta brev för att vi hittade din blogg när vi sökte på smoerklick på google för ett tag sen. Syns på fredag. MVH Wärner, Olo with the bolo och bången =)

2005-12-14 @ 22:17:19
Postat av: Bongen

Jaddå, vi va tre .smoerklickar.. vill också påpeka att jag heter Bongen o inte Bången... (oavsett va lilla wärner säger.. :P )

Fred o kärlek
//Bongen

2005-12-22 @ 09:42:55

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
www.flickr.com
This is a Flickr badge showing public photos and videos from aiglet. Make your own badge here.
hits